\”news from here to everywhere\”

– nyheder om bemærkelsesværdige hændelser fra nær og fjern!

Hello world! – here I am! … med nyheder og andet nyt !

leave a comment »

Her på blog’en vil du kunne finde essays, nyheder, informationer og kommentarer om en lang række emner, som jeg på en eller anden måde er i berøring med under mine daglige og evindelige rundture i den forunderlige kombination af virtuel virkelighedsbaseret og fantasy-påvirket cybernews.info.com.dk som uafladeligt øver indflydelse på og udnytter  mine sansers ømfindtlighed overfor de sansepåvirkninger, der konstant præger min daglige aktiviteter.

Der er kort sagt sådanne oplevelser jeg gør rede for her (tror jeg nok!)

Mogens Engelund

Written by go2news

februar 26, 2006 hos 6:03 pm

Lagt i Essays

Skriv et svar

